ניהול הפרויקטים מחולק למספר שלבים:
השלב הראשון הינו השלב היזמי בו מתקבלת ההחלטה לגבי הפרוגרמה של הפרוייקט בשלב זה אנו לאחר בדיקות בשיתוף עם האדריכל מיעצים ליזם איזה פרוייקט ליזום, האם להחליט להגיש תב״ע לשינוי זכויות הבניה ואיזה תמהיל רצוי לבנות בפרויקט.
השלב השני – התכנון
לחברתנו צוות עובדים מנוסה, חלקם אדריכלים וחלקם מהנדסים, שמנהלים את הפרויקטים בשלב התכנון.
אנו רואים בשלב התכנון וההיתרים שלב קריטי של הפרויקט מכוון שבפרויקטים רבים העיכוב בהוצאת היתר הבניה והתכנון הבזבזני מהווים עכב אכילס של הפרויקטים גוררים עיכובים רבים בהקמת הפרויקט ואי עמידה בתקציב.
צוות זה משלים את עבודתו בפרוייקט לאחר השלמת התכנון הוצאת ההיתר ופרסום מכרז קבלני לביצוע העבודות.
השלב השלישי – הבניה
בשלב זה צוות המהנדסים של חברתנו שעוסקים בניהול פרויקטים בשלב הביצוע ובפיקוח על איכות העבודות לוקחים את ניהול הפרויקט לידיהם בשלב זה חשוב להקפיד על איכות העבודות הביצוע המדויק העמידה בלוח הזמנים והעמידה בתקציב הבניה.
השלב הרביעי – המסירה והבדק
לפני מסירת השטחים לבעליהם אנו מבצעים ביקורת בשטחי המבנה ומעירים לקבלן מהם הליקויים שעליו לתקן כתנאי לכך שנאשר לו לזמן את בעל השטח ולמסור לו את יחידתו.
ככל והמצב אינו משביע רצון אין אנו מאשרים את המסירה ורק לאחר ביצוע התיקונים ינתן האישור.
אנו מלווים את הפרויקט בתקופת הבדק ככל וקיימות בעיות והקבלן אינו מטפל בתיקונן כמקובל.